» اخبار » اخبار یارانه » اقساط وام یک میلیونی کرونا چه زمان تمام می‌شود؟
اخبار یارانه

اقساط وام یک میلیونی کرونا چه زمان تمام می‌شود؟

۱۴۰۱/۰۴/۲۳ 9۰1,827

اقساط وام یک میلیونی کرونا چه زمان تمام می‌شود؟
حسابداری دات کام – در کاهش مبلغ یارانه تیرماه برخی افراد باید به وام یک میلیون تومانی زمان کرونا که از طرف دولت به مردم داده شد هم توجه کرد. چون هنوز اقساط این وام تمام نشده و از روی مبلغ یارانه پرداختی به مردم کسر می‌شود.
حالا این سوال مطرح شده که اقساط وام یک میلیونی کرونا چه زمان تمام می‌شود؟
پرداخت وام کرونا در سال ۹۹ آغاز شد. در مجموع ۱۸ قسط از وام یک میلیونی کرونا باقی مانده است. این یعنی تا دی ماه ۱۴۰۲ اقساط وام کرونا از یارانه سرپرستان خانوار کسر می‌شود.
مرحله اول واریز وام کرونا تیرماه ۹۹ انجام شد و تاکنون مردم ۲۴ قسط آن را پرداخت کرده‌اند. با توجه به این که مهلت بازپرداخت اقساط، ۳۰ ماهه بود، ۶ ماه دیگر از بازپرداخت وام اول کرونا باقی مانده است.
یعنی وام کرونای مرحله اول دی ماه ۱۴۰۱ به پایان می‌رسد.
.
مرحله دوم وام کرونا هم آذر ماه ۹۹ به حساب سرپرستان واریز شد و تاکنون ۱۸ قسط آن از حساب یارانه مردم کسر شده و ۱۲ قسط دیگر آن باقی مانده است. پس اقساط این وام هم تیر ۱۴۰۱ به پایان می‌رسد. 

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 1.00

حسابداری دات کام (HesabdaryCom@)

رضا جلالی کاسب - دکتری تخصصی حسابداری (دفاع) -کارشناس ارشد حسابداری،مدیریت مالی - عضو انجمن حسابداران خبره ایران - عضو انجمن حسابداری ایران - عضو انجمن مدیران مالی حرفه ای - عضو انجمن حسابرسان داخلی ایران - مدیر و مشاور مالی و مدرس دانشگاه آیدی فضای مجازی : HesabdaryCom@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت