» آموزشی » کتاب » مجلات » فصلنامه؛ مجله مدیران مالی شماره اول
مجلات

فصلنامه؛ مجله مدیران مالی شماره اول

۱۴۰۱/۰۸/۲۸ 5۰256

فصلنامه؛ مجله مدیران مالی تابستان ۱۴۰۱ شماره اول

 نشریه مدیران مالی ، نشریه ای از  زبان حرفه

منت خدای را که توانستیم بر پاندمی کرونا یکی از بحران سازترین عوامل زیستی قرن بیست و یکم عبور کنیم ، کرونا زنگ خطری بود برای ایجاد تحول ساختاری در هر فرآیندی ، کرونا بی اختیار آمد تا بدانیم باید مدام و بی وقفه و بدون توهم تغییر کنیم و کرونا با تدبر و تفکر بشر رفت تا باز بدانیم با کلید علم و دانش هر قفلی باز شدنی است.
در راستای ایجاد تحول در ساختار دانش حرفه ای با تدبیر و تلاش هیات مدیره ، نشریه برخط مدیران مالی از دل انجمن مدیران مالی حرفه ای ایران در تابستان ۱۴۰۱ متولد شد ،در این مجال قصد داریم در کنار اعضای انجمن و با راهنمائی استادان و پیشکسوتان حرفه گامی در مسیر تحقق اهداف انجمن برداریم و با نگاهی تیزبینانه به تحولات روز دنیا ، چراغی بیافروزیم.
اولین نشریه مدیران مالی با مقالاتی از استادان و صاحب نظران حرفه تقدیم به زنان و مردانی که رشد و تعالی ایران دغدغه همیشگی شان است.
دومین نشریه برخط با موضوع هوشمندسازی ساختارهای مالی در حال تدوین است بدینوسیله از اعضای محترم انجمن و کلیه صاحبنظران حرفه دعوت میشود با ارائه پیشنهاد و ارسال مقالات به دفتر انجمن در ایجاد نشریه ای با ارزش و سودمند سهیم باشند.

انجمن مدیران مالی حرفه ای ایران
راهی به سوی حرفه ای شدن

جهت دانلود فصلنامه ، اینجا کلیک نمایید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

حسابداری دات کام (HesabdaryCom@)

رضا جلالی کاسب - دکتری تخصصی حسابداری (دفاع) -کارشناس ارشد حسابداری،مدیریت مالی - عضو انجمن حسابداران خبره ایران - عضو انجمن حسابداری ایران - عضو انجمن مدیران مالی حرفه ای - عضو انجمن حسابرسان داخلی ایران - مدیر و مشاور مالی و مدرس دانشگاه آیدی فضای مجازی : HesabdaryCom@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت