» آموزشی » کتاب » مجلات » فصلنامه‌ شماره ۶۴ حسابدار رسمی
مجلات

فصلنامه‌ شماره ۶۴ حسابدار رسمی

۱۴۰۲/۱۲/۲۴ 2۰220

 

انتشار فصلنامه‌ی «حسابدار رسمی» شماره‌ی ۶۴ زمستان ۱۴۰۲

مرور مطالب جدیدترین شماره‌ی نشریه‌ی جامعه حسابداران رسمی ایران
 

 جدیدترین شماره‌ی فصلنامه‌ی حسابدار رسمی منتشر شد. پرونده‌ی اصلی این شماره به مبحث «تجدیدارزیابی دارایی‌ها» و مخاطرات و فرصت‌های ناشی از آن اختصاص دارد. در این بخش، سرمقاله‌ی فرهاد پناهی با عنوان «تجدیدارزیابی دارایی‌ها، بازار سرمایه و چالش‌های حسابرسان»، مقاله‌ی «تجدید ارزیابی دارایی‌ها؛ راهبرد یا تاکتیک» به قلم سعید جمشیدی‌فرد و علاوه بر آن دیدگاه‌های تفصیلی مصطفی با‌تقوا، رضا عیوض‌لو، ناصر محامی و مهدی مرادزاده فرد، در این مبحث  منتشر شده است.

 «نهادهای ناظر و نحوه‌ی بازرسی و نظارت آنها بر مؤسسات حسابرسی» عنوان مقاله‌ای به قلم حمیدرضا کیهانی در بخش «نگاهی از درون» این شماره است که با بررسی تجربه‌ی PCAOB در نظارت بر مؤسسات حسابرسی، بر تفاوت‌های تجربه‌ی جهانی و داخلی تأکید دارد.

 بخش کنکاش این شماره‌ی «حسابدار رسمی» به موضوعات فناوری اطلاعات اختصاص دارد و در آن مقالات «حسابرسی فناوری اطلاعات و گزارشگری آن» نوشته‌ی مرتضی اسدی و میترا یافتیان و «تأثیر فناوری‌های نوظهور بر کارایی و اثربخشی حسابرسی» نوشته‌ی وحید منتی و همکاران درج شده است.

 چالش اساسی قراردادهای پیمانکاری بلندمدت، عنوان مقاله‌ی مرتضی ادیبی است که به بررسی چالش‌های حسابرسی در پیمانکاری و نحوه‌ی برخورد با آن اختصاص دارد.

خبرهای حرفه‌ی حسابداری در ایران و جهان، گزارش جلسات شورای عالی هشتم جامعه و فهرست مؤسسات حسابرسی دیگر مطالبی است که در شماره‌ی جدید فصلنامه درج شده است.

گفتنی است فصلنامه‌ی حسابدار رسمی، به صاحب‌امتیازی جامعه‌ی حسابداران رسمی ایران، مدیر مسئولی فرهاد پناهی و زیرنظر شورای سیاست‌گذاری متشکل از (به ترتیب الفبا) مرتضی اسدی، فرهاد پناهی، محمدتقی رضایی، رحمت‌اله صادقیان و حجت‌اله صیدی در پایان هر فصل منتشر می‌شود.

جهت دانلود فصلنامه ۶۴ حسابدار رسمی اینجا کلیک کنید.

 

🔸دانلود فایل pdf مقاله‌ی «تجدید ارزیابی دارایی‌ها، بازار سرمایه و چالش‌های حسابرسان» نوشته‌ی فرهاد پناهی، فصلنامه‌ی «حسابدار رسمی»، شماره‌ی ۶۴، زمستان ۱۴۰۲

🔸دانلود فایل pdf مقاله‌ی «تجدید ارزیابی دارایی‌ها: راهبرد یا تاکتیک»، نوشته‌ی سعید جمشیدی‌فرد، فصلنامه‌ی «حسابدار رسمی»، شماره‌ی ۶۴، زمستان ۱۴۰۲

🔸دانلود فایل pdf میزگرد «فرصت‌ها و مخاطرات تجدیدارزیابی دارایی‌ها» با مشارکت (به ترتیب الفبا:) مصطفی باتقوا (عضو شورای عالی دوره‌ی هشتم)، رضا عیوض‌لو (معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار)، ناصر محامی (عضو پیشین هیأت مدیره‌ی جامعه) و مهدی مرادزاده فرد (استاد حسابداری)، فصلنامه‌ی «حسابدار رسمی»، شماره‌ی ۶۴

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 2.00

حسابداری دات کام (HesabdaryCom@)

رضا جلالی کاسب - دکتری تخصصی حسابداری (دفاع) -کارشناس ارشد حسابداری،مدیریت مالی - عضو انجمن حسابداران خبره ایران - عضو انجمن حسابداری ایران - عضو انجمن مدیران مالی حرفه ای - عضو انجمن حسابرسان داخلی ایران - مدیر و مشاور مالی و مدرس دانشگاه آیدی فضای مجازی : HesabdaryCom@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت