» آموزشی » کتاب » سایر کتابها » بیماری های مدیریتی
سایر کتابها

بیماری های مدیریتی

۱۴۰۱/۰۳/۰۴ 1۰271

خلاصه کتاب بیماری های مدیریتی

کتاب «بیماری‌های مدیریت» پژوهشی در جنبه‌های مختلف شخصیت مدیران

کتاب «بیماری‌های مدیریت» پژوهشی در جنبه‌های مختلف شخصیت مدیران؛ کوششی است در شناخت عیب‌ها و علت‌های مدیریت آن‌ها است.

حسابداری دات کام – هیچ کارمندی نمی‌تواند ادعا کند که همیشه همه روسایش دوست داشتنی بوده‌اند و علتی نداشته‌اند. اگر هم به فرض چنین کارمندی پیدا شد، نمی‌تواند مطمئن باشد که از این به بعد هم، تا دوران بازنشستگی دچار صاحب منصبان بد منصب یا روسای کجرفتار و بیمار نخواهد شد.

کتاب بیماری‌های مدیریت بیش از آن که به کار روسا و مدیران بیمار بیاید مورد استفاده کارمندان و مراجعه کنندگان به دستگاه‌های اداری است. زیرا تشخیص بیماری بدست شخص مدیر از مقوله بسیار دشوار و بغرنج خودشناسی است و هر مدیری مرد آن میدان نیست. حال آنکه کارمندان و ارباب رجوع به یک اشاره این کتاب متوجه بیماری‌ها و ناتوانی‌ها و ندانم کاری‌های روسا می‌شوند و آن را تشخیص می‌دهند. آنها گاه از تجزیه و تحلیل بیماری مدیران خود لذت می‌برند و تفریح می‌کنند.

هر مدیر و روحیه خاص او در چگونگی کارکرد سازمان‌های اداری تاثیر قاطع دارد. در این کتاب پر آوازه، که در ایران هم نظیر بسیاری از کشورهای جهان به شهرت فراوان دست یافته است، انواع و اقسام روحیات مدیران با بیانی طنزآمیز و در عین حال بسیار دقیق تشریح شده است. کتابی است که شما هم مسلما تصویرهایی بس مشغول کننده از مدیران و همکاران خود در آن خواهید دید!

این کتاب پژوهشی است در جنبه‌های مختلف شخصیت مدیران؛ کوششی است در شناخت عیب‌ها و علت‌های مدیریت که بر اساس کتاب «زخم‌های از خودخورده مدیریت» اثر چارلز اف. آستن نویسنده آمریکایی تالیف شده است.

خلاصه کتاب به اهتمام: امیرحمزه ملکیان

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

حسابداری دات کام (HesabdaryCom@)

رضا جلالی کاسب - دکتری تخصصی حسابداری (دفاع) -کارشناس ارشد حسابداری،مدیریت مالی - عضو انجمن حسابداران خبره ایران - عضو انجمن حسابداری ایران - عضو انجمن مدیران مالی حرفه ای - عضو انجمن حسابرسان داخلی ایران - مدیر و مشاور مالی و مدرس دانشگاه آیدی فضای مجازی : HesabdaryCom@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت