» قوانین و مقررات » قانون مالیات » مالیات بر ارزش افزوده » تمدید مهلت اظهارنامه ارزش افزوده فصل تابستان ۱۴۰۱
مالیات بر ارزش افزوده

تمدید مهلت اظهارنامه ارزش افزوده فصل تابستان ۱۴۰۱

۱۴۰۱/۰۷/۱۶ 4۰678

دستورالعمل شماره ۴۲۹۷۶/۲۰۰/د تاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ ماده ۲۱ ارزش افزوده

دستورالعمل مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ در خصوص تسلیم اظهارنامه دوره دوم فصل تابستان سال ۱۴۰۱ تمدید شده تا ۱۴۰۱/۰۷/۲۰

 

 

تمدید مهلت تسلیم اظهارنامه دوره دوم( فصل تابستان) سال ۱۴۰۱
نظر به اینکه آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره دوم(فصل تابستان) سال ۱۴۰۱، مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ و مصادف با روز جمعه می باشد و از طرفی اختلالات ایجاد شده در شبکه های ارتباطی کشور اشکالاتی را برای مودیان محترم مالیاتی برای ارائه اظهارنامه فراهم نموده است، با توجه به درخواست های مودیان محترم موضوع نظام مالیات بر ارزش افزوده و به منظور تکریم مودیان گرامی و فراهم آوردن زمینه اجرای تکالیف قانونی برای آنان، بنا به اختیار حاصل از قانون و مقررات مالیات بر ارزش افزوده مقرر می دارد:
ادارات کل امور مالیاتی موظفند در مورد مودیان مالیاتی که اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده مربوط به دوره دوم (فصل تابستان) سال ۱۴۰۱ را تا پایان روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ تسلیم نمایند، امکان برخورداری صد درصدی بخشودگی جرائم عدم تسلیم اظهارنامه در موعد مقرر برای دوره مزبور را در صورت درخواست کتبی برای مودیان فوق الذکر فراهم نمایند.

مودی گرامی
به اطلاع می رساند مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره دوم (فصل تابستان) سال ۱۴۰۱ تا بیستم مهرماه سال جاری تمدید شده است. ضروری است با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی به نشانی tax.gov.ir نسبت به تسلیم اظهارنامه و پرداخت مالیات و عوارض متعلق اقدام نمایید. در غیر اینصورت علاوه بر مجازات های مقرر در ماده ۲۷۴ قانون مالیات های مستقیم، مشمول جرایم مربوط نیز خواهید شد .
سازمان امور مالیاتی کشور

 

——————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

امروز آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تابستان ۱۴۰۱

 

 آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره سه ماهه دوم (تابستان) ۱۴۰۱ امروز شنبه، ۱۶ مهر ماه، خواهد بود.

مطابق قانون مالیات بر ارزش افزوده مودیان مالیاتی حداکثر ۱۵ روز پس از پایان هر فصل مهلت دارند اظهارنامه مالیاتی خود را ارائه کنند اما با توجه به اینکه ۱۵ مهر ماه، مصادف با روز جمعهاست، بنابراین آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده روز امروز (شنبه)، ۱۶ مهر ماه، است.

مودیان می‌توانند از طریق درگاه ملی مالیات به آدرس www.Tax.gov.ir  قسمت مالیات بر ارزش افزوده اطلاعات تکمیلی را دریافت و نسبت به ارائه اظهارنامه و پرداخت مالیات متعلقه اقدام نمایند.

مودیان در صورت داشتن هر گونه سئوال و ابهام با مرکز ارتباط مردمی ۱۵۲۶ تماس حاصل نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر ، اینجا کلیک نمایید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

حسابداری دات کام (HesabdaryCom@)

رضا جلالی کاسب - دکتری تخصصی حسابداری (دفاع) -کارشناس ارشد حسابداری،مدیریت مالی - عضو انجمن حسابداران خبره ایران - عضو انجمن حسابداری ایران - عضو انجمن مدیران مالی حرفه ای - عضو انجمن حسابرسان داخلی ایران - مدیر و مشاور مالی و مدرس دانشگاه آیدی فضای مجازی : HesabdaryCom@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت