» قوانین و مقررات » بخشنامه،دستورالعمل » بخشنامه دستمزد » نسخه ۲ فایل اکسل افزایش حقوق لایحه متناسب‌سازی ۱۴۰۱
بخشنامه دستمزد

نسخه ۲ فایل اکسل افزایش حقوق لایحه متناسب‌سازی ۱۴۰۱

۱۴۰۱/۰۷/۲۴ 7۰846

فایل اکسل محاسبه افزایش حقوق کارمندان در اجرای لایحه متناسب‌سازی سال ۱۴۰۱ (نسخه ۲)

اکسل محاسبه افزایش حقوق کارمندان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری در اجرای لایحه متناسب‌سازی سال ۱۴۰۱

طراحی و تنظیم: صیاح الدین شهدی

نسخه شماره ۲ فایل اکسل محاسبه افزایش حقوق ناشی از اجرای لایحه متناسب‌سازی برای کارمندان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری در سال ۱۴۰۱ بر اساس مصوبات جدید کمیسیون برنامه و بودجه منتشر شد.

نسخه شماره ۲ اکسل محاسبه افزایش حقوق (بر اساس مصوبه کمیسیون برنامه)

دانلود فایل اکسل نسخه ۲

 

اهم تغییرات به نسبت لایحه اولیه دولت:

۱- در متن مصوبه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به شورای حقوق و دستمزد و هیأت دولت اختیار داده شده است تا در صورت صلاحدید، درصد فوق‌العاده ویژه را (بدون تعیین میزان) افزایش دهد.

۲- حداقل دریافتی کارکنان دولت از رقم ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به رقم ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان افزایش می‌یابد؛ بنابراین، تفاوت تطبیق‌های قبلی کسر نخواهد شد.

۳- با توجه به نگارش فعلی، کمک هزینه عائله‌مندی و حق اولاد مزدوجین جدید و متولید سال ۱۴۰۱ نیز مجدداً مشمول افزایش‌های این لایحه می‌شوند و با این حساب در مورد آنان تا ۶ برابر هم اضافه می‌شود!

۴- با اِعمال افزایش‌های موضوع این لایحه، سقف حداکثر دریافتی خالص کارکنان دولت از رقم ۳۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به رقم ۴۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایشمی‌یابد.

راهنمای استفاده:

بعد از دانلود فایل در کامپیوتر و باز کردن، بر روی نوار زردرنگ بالای فایل (گزینه enable editing) کلیک کنید. اکنون با دقت کامل و با توجه به آخرین حکم کارگزینی سال ۱۴۰۱ تنها در خانه‌های آبی رنگ جداول ورود اطلاعات نمایید.

 

دانلود فایل اکسل نسخه ۱

به این نوشته امتیاز بدهید!

حسابداری دات کام (HesabdaryCom@)

رضا جلالی کاسب - دکتری تخصصی حسابداری (دفاع) -کارشناس ارشد حسابداری،مدیریت مالی - عضو انجمن حسابداران خبره ایران - عضو انجمن حسابداری ایران - عضو انجمن مدیران مالی حرفه ای - عضو انجمن حسابرسان داخلی ایران - مدیر و مشاور مالی و مدرس دانشگاه آیدی فضای مجازی : HesabdaryCom@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت