» قوانین و مقررات » بورس » گزارش ارزش گذاری شرکت بهار رز عالیس چناران بهمن ۱۴۰۱
بورس - عالیس

گزارش ارزش گذاری شرکت بهار رز عالیس چناران بهمن ۱۴۰۱

۱۴۰۲/۰۲/۳۱ زمان مطالعه: 60 دقیقه 9۲1,958

ارزش گذاری عالیس چناران جهت عرضه اولیه  بهمن ۱۴۰۱

ارزشگذاری عالیس برای عرضه اولیه

🔸برآورد ارزش مدل p/e هرسهم: ۱۵۴۳تومان
🔹برآورد ارزش مدل DDM هرسهم: ۱۷۱۰تومان
🔸برآورد ارزش مدل FCFE هرسهم:۱۵۶۸تومان
🔹برآورد ارزش مدلFCFF هرسهم: ۱۶۰۴تومان
🔸برآورد ارزش کارشناس رسمی: ۱۹۷۵تومان

🔹ارزش نهایی موزون سهم: ۱۶۸۰ تومان
🔸ارزش نهایی شرکت: ۴.۲ همت

🔹تامین سرمایه کاردان

 

معرفی “عالیس”/ سرمایه، سهامداران، فعالیت، سود و زیان، سود تقسیمی

شرکت بهار رز عالیس چناران پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از سوم اسفند با نماد “عالیس” در گروه محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر به عنوان صد و هفتاد و یکمین شرکت در بازار دوم فرابورس درج شد و در صف عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام قرار گرفت. حال در این گزارش به معرفی شرکت بهار رز عالیس چناران و ارائه اطلاعاتی درباره “عالیس” از جمله سرمایه، سهامداران، حوزه فعالیت، سود و زیان سه سال مالی اخیر، سیاست تقسیم سود و … پرداخته شده است. بنابراین جهت شناخت و کسب اطلاعات بیشتر درباره این شرکت آماده عرضه اولیه، گزارش زیر را تا انتها بخوانید.

 

درباره شرکت بهار رز عالیس چناران

شرکت بهار رز عالیس چناران بصورت سهامی خاص تاسیس و ۲۱ آذر سال ۸۸ در اداره ثبت شرکت ها و موسسات تجاری مشهد به ثبت رسید و از اول تیر سال ۹۴ شروع به بهره برداری کرد. مرکز اصلی شرکت در مشهد و محل فعالیت اصلی در شهرک صنعتی چناران واقع است.

این شرکت اول تیر سال ۹۹ اقدام به تحصیل ۵۱ درصد سهام دارای حق رای شرکت توسن پخش ستاره کیش، ۳۰ آذر سال ۹۹ اقدام به تحصیل ۹۹ درصد سهام دارای حق رای شرکت چشمه نوشان خراسان و ۹۹ درصد سهام دارای حق رای شرکت نیک رز چناران کرد.

عالیس با تأسیس شرکت بهار رز عالیس چناران، اقدام به تولید انواع مختلفی از لبنیات و نوشیدنی ها از جمله ماست میوه ای، شیر میوه ها، انواع آب میوه ها، شیرهای طعم دار، شیر ساده و دوغ اسپتیک کرده و این محصولات به کمک مدرن ترین فناوری های روز دنیا تولید و به بازار عرضه می شوند.

ترکیب سهامداران و سرمایه

علی اصغر ، محمد تقی و محمد رضا فیاض هرکدام ۳۳.۳ درصد سهام این شرکت را دارا هستند. سرمایه شرکت با ۱۸۱ نیروی انسانی در بدو تاسیس ۳۰۰ میلیون تومان بوده که طی سه مرحله افزایش سرمایه به ۲۵۰ میلیارد تومان رسیده است.

ظرفیت تولیدی شرکت بر اساس پروانه بهره برداری(اعداد به تن)

ظرفیت تولیدی شرکت بر اساس پروانه بهره برداری(اعداد به تن)

ظرفیت تولید طی سه سال مالی اخیر

ظرفیت تولید طی سه سال مالی اخیر

نحوه قیمت گذاری محصولات

نحوه قیمت گذاری محصولات عالیس بر اساس انجمن لبنیات و پروتکل های سازمان حمایت و طبق بهای تمام شده کالای تولیدی است. پس از تولید محصولات، سازمان اقدام به محاسبه بهای تمام شده محصولات و انجام محاسبات قیمت‌گذاری بر اساس موارد ذکر شده می کند.

شرکت های تابعه

۱. چشمه نوشان خراسان: این شرکت ۲۰ آبان سال ۸۱ بصورت سهامی خاص تأسیس شد و در اداره کل ثبت اسناد و املاک خراسان به ثبت رسید و ۱۷ آبان سال ۸۶ شروع به بهره برداری کرد. مرکز اصلی شرکت واقع در مشهد و محل فعالیت اصلی در شهرک صنعتی چناران است.

موضوع فعالیت اصلی شامل تولید انواع نوشابه های گازدار غیر الکلی و بسته بندی آب آشامیدنی و نصب و راه اندازی خطوط تولید نوشابه های غیر الکلی گازدار و تولید ظروف مربوط به نوشابه و آب بسته بندی شده و خطوط آب تصفیه و دستگاه های مربوط است.

۲. نیک رز چناران: این شرکت ۲۷ آبان سال ۸۸ بصورت سهامی خاص تأسیس شد و در اداره ثبت شرکت ها و موسسات تجاری مشهد به ثبت رسید و از اول تیر سال ۸۹ بهره برداری از کارخانه با ظرفیت سال ۹۰ میلیون لیتر ماءالشعیر و نوشیدنی های غیر الکلی آغاز شد. شرکت نیک رز چناران در راستای ماده ۱۳۲ قانون مالیات های مستقیم به مدت ۱۰ سال بابت فعالیت‌های تولیدی اصلی و سود ابرازی دارای نرخ مالیاتی صفر است. فعالیت اصلی شامل تهیه، تولید و توزیع و خرید و فروش انواع نوشیدنی ها و ماءالشعیر میشود.

۳. توسن پخش ستاره کیش: این شرکت بصورت سهامی خاص تاسیس و ۸ خرداد سال ۹۵ در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی و معنوی منطقه آزاد کیش به ثبت رسید و از همین تاریخ شروع به فعالیت کرد. موضوع فعالیت اصلی شرکت شامل خرید، فروش، واردات، صادرات انواع کالاهای مجاز و انواع خدمات و انجام کلیه فعالیت های بازرگانی تمام کالاهای مربوط به موضوع شرکت؛ عقد قرارداد با اشخاص حقیقی و حقوقی و شرکت در مناقصات و مزایدات دولتی و خصوصی؛ ایجاد شعب و نمایندگی در داخل و خارج و اخذ انواع وام می شود. در حال حاضر شرکت دارای ۱۲ شعبه و ۱۳۶ نماینده توزیع و فروش در سراسر کشور است.

مقایسه با شرکت های مشابه

مقایسه با شرکت های مشابه

صورت سود و زیان سه سال مالی اخیر

صورت سود و زیان سه سال مالی اخیر

سیاست تقسیم سود

سیاست تقسیم سود

برنامه های آتی

الف: گاوداری ۵ هزار راسی

ب: احداث مجموعه های گلخانه ای به وسعت ۵۰ هکتار

 

درج شرکت بهار رز عالیس چناران در بازار دوم معاملات فرابورس

  • اطلاعیه درج نماد شرکت بهار رز عالیس چناران در فرابورس

شرکت بهار رز عالیس چناران پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از سوم اسفند با نماد “عالیس” در گروه محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر به عنوان صد و هفتاد و یکمین شرکت در بازار دوم فرابورس درج شد و در صف عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام قرار گرفت.

اطلاعیه درج نماد شرکت بهار رز عالیس چناران

 

 

 

موضوع فعالیت : موضوع فعالیت شرکت طبق ماده ۲ اساسنامه، تهیه، تولید و توزیع و خرید و فروش انواع نوشیدنی‌ها و فرآورده‌های لبنی اعم از (انواع شیر پاستوریزه و طعم دار و شیر کاکائو) و انواع (ماست ، خامه،کره ، کشک ، پنیر پاستوریزه ، انواع دوغ و سایر مواد لبنی) و تولید انواع آبمیوه و نکتار در بسته بندی‌های گوناگون و واردات و صادرات کلیه کالاهای مجاز بازرگانی می‌باشد .

مدیر عامل :

نسرین فیاض

نشانی :

مشهد شهرک صنعتی چناران

شماره تلفن :

نمابر :

نشانی دفتر :

مشهد خیابان احمد آباد – نبش طالقانی

نشانی امور سهام :

مشهد خیابان احمد آباد – نبش طالقانی ۳

وب سایت :

www.hesabdary.com

ایمیل :

info@hesabdary.com

حسابرس :

موسسه حسابرسی وانیا نیک تدبیر

سرمایه :

۲۵۰۰۱۰۰

سال مالی :

۱۲/۲۹

مدیر مالی :

محمد سالار

شناسه ملی :

۱۰۳۸۰۵۲۹۹۸۷
شرکت مدیریت فناوری بورس تهران فقط گردآورنده ی اطلاعات برای معرفی شرکت های پذیرفته شده در بورس و فرابورس است. این شرکت نظارت،مسئولیت یا آگاهی در باره ی چگونگی ارائه خدمات اداره سهام شرکت ها، توزیع سود، وضعیت افزایش سرمایه آنها و موارد مشابه دیگر ندارد و مرجع رسیدگی به شکایات یا رفع کاستی های شرکت ها نمی باشد.

شرکت بهار رز عالیس چناران به‌صورت سهامی خاص تاسیس و ۲۱ آذر سال ۸۸ در اداره ثبت شرکت ها و موسسات تجاری مشهد به ثبت رسید و از اول تیر سال ۹۴ شروع به بهره برداری کرد. مرکز اصلی شرکت در مشهد و محل فعالیت اصلی در شهرک صنعتی چناران واقع است.

این شرکت اول تیر سال ۹۹ اقدام به تحصیل ۵۱ درصد سهام دارای حق رای شرکت توسن پخش ستاره کیش، ۳۰ آذر سال ۹۹ اقدام به تحصیل ۹۹ درصد سهام دارای حق رای شرکت چشمه نوشان خراسان و ۹۹ درصد سهام دارای حق رای شرکت نیک رز چناران کرد.

عالیس با تأسیس شرکت بهار رز عالیس چناران، اقدام به تولید انواع مختلفی از لبنیات و نوشیدنی ها از جمله ماست میوه ای، شیر میوه ها، انواع آب میوه ها، شیرهای طعم دار، شیر ساده و دوغ اسپتیک کرده و این محصولات به کمک مدرن ترین فناوری های روز دنیا تولید و به بازار عرضه می شوند.

اطلاعیه عرضه اولیه سهام شرکت بهار رز عالیس چناران به روش ترکیبی در نماد معاملاتی “عالیس۱”

 

جهت دانلود گزارش اینجا کلیک نمایید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 4.50

حسابداری دات کام (HesabdaryCom@)

رضا جلالی کاسب - دکتری تخصصی حسابداری (دفاع) -کارشناس ارشد حسابداری،مدیریت مالی - عضو انجمن حسابداران خبره ایران - عضو انجمن حسابداری ایران - عضو انجمن مدیران مالی حرفه ای - عضو انجمن حسابرسان داخلی ایران - مدیر و مشاور مالی و مدرس دانشگاه آیدی فضای مجازی : HesabdaryCom@

تعداد دیدگاهها: ۲

  1. 𝓐𝓵𝓲_𝓡𝓸𝓼𝓽𝓪𝓶𝓲,𝓐𝓫𝓲𝓿𝓪𝓻𝓭𝓲

    سلام، جساراتاً آیا خرید سهام شرکت ها و هلدینگ ها در بورس و فرابورس در حد و حدود ده تا بیست هزار سهم از هر نماد علاوه بر سود و زیان نماد در سبد سهام، آیا سهامدار خرد هم در سال مالی آن شرکت و یا شرکت ها مشمول سود حاصله است و با خیر؟ متشکرم، اگر زحمت بکشید جواب را طریق ایمیل اینجانب برایم ارسال کنید دعاگو خواهم بود./رستمی ابیوردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت