» قوانین و مقررات » بورس » عالیس » ضرورت برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی ناشی از تغییرات قیمت عالیس
عالیس

ضرورت برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی ناشی از تغییرات قیمت عالیس

۱۴۰۲/۰۳/۲۲ زمان مطالعه: 5 دقیقه 9۰357

شرکت بهار رز عالیس چناران – نماد: عالیس
موضوع: ضرورت برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی ناشی از تغییرات قیمت
به استناد ماده ۱۲ مکرر ۲ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در فرابورس ایران به اطلاع می رساند نماد معاملاتی آن شرکت به علت نوسان قیمت سهام طی روزهای معاملاتی اخیر متوقف گردید. لذا به منظور رعایت دستورالعمل فوق الذکر ، ضروری است حداکثر ظرف مدت دو روز کاری سوالات و ابهامات مطرح شده در سامانه تدان توسط شرکت بررسی و پاسخ به آن ها مطابق اطلاعیه “اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی” منتشر گردد.
پس از توقف نماد معاملاتی به علت نوسان قیمت سهام طی ۱۵ روز معاملاتی متوالی و انتشار اطلاعیه ضرورت برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی، اشخاصی که به سامانه تدان (tedan.ir) دسترسی دارند می توانند حداکثر تا ساعت ۲۴ همان روز نسبت به طرح سوال از ناشر اقدام نمایند (اشخاصی که به سامانه تدان دسترسی ندارند می توانند سوالات خود را از طریق یکی از نهادهای مالی دارای مجوز در این سامانه ثبت نمایند). پس از پایان مهلت ثبت سوالات، ناشر موظف است حداکثر ظرف مدت دو روز کاری نسبت به تهیه پاسخ و ارسال آن اقدام نماید. در صورت عدم ارسال پاسخ یا ارایه پاسخ ناقص توسط ناشر، بورس مربوطه عدم پاسخگویی ناشر را به عموم افشا می نماید.

محمدرضا سرمدی، مدیر عامل مشاور سرمایه گذاری آوای آگاه – یک‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۴۳:۱۸ قبل از ظهر
با سلام

از مدیریت محترم خواهشمند است موارد زیر به منظور شفاف سازی اطلاع رسانی گردد:

 

۱ – برنامه شرکت برای طرح گاوداری  چیست؟ چه زمانی بهره برداری می شود؟ هزینه های آن چقدر پیش بینی می شود؟
۲ – سهم از بازار صادرات در محصولات مختلف چقدر است؟ همچنین مقدار و مبلغ صادرات دوغ، نوشابه، ماءالشعیر و شیر در سال های ۹۵ تا ۱۴۰۱ در کل کشور چقدر بوده است؟
۳ – قیمت محصولات مشابه مانند دوغ و نوشابه و ماءالشعیر و شیر در کشورهای همسایه چقدر می باشد؟
۴ – افزایش نرخ های فروش بر چه اساسی پیش می رود؟
۵ – با توجه به کاهش تولید دوغ در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ نسبت به سال های قبل از آن به نظر می رسد مسئولیت تولید دوغ به شرکت چشمه نوشان خراسان واگذار گردیده است. دلیل اصلی این موضوع را شرح دهید؟
۶ – با توجه به معافیت مالیات شرکت اصلی و عدم دارا بودن معافیت مالیاتی شرکت چشمه نوشان خراسان مزیت اصلی توجیه تولید و فروش دوغ از طریق شرکت زیر مجموعه نسبت به شرکت اصلی چه می باشد؟
۷ – افزایش نرخ مواد اولیه را چگونه پیش بینی می کنید؟

به این نوشته امتیاز بدهید!

حسابداری دات کام (HesabdaryCom@)

رضا جلالی کاسب - دکتری تخصصی حسابداری (دفاع) -کارشناس ارشد حسابداری،مدیریت مالی - عضو انجمن حسابداران خبره ایران - عضو انجمن حسابداری ایران - عضو انجمن مدیران مالی حرفه ای - عضو انجمن حسابرسان داخلی ایران - مدیر و مشاور مالی و مدرس دانشگاه آیدی فضای مجازی : HesabdaryCom@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت